Igralni studio Wristwork je z napovednikom razkril ‘FACEMINER’, svojo prvo videoigro za javnost. S predstavitvijo, ki naj bi izšla v četrtem četrtletju tega leta, in polno izdajo v začetku leta 2024, bo igra na voljo za PC, Mac in Linux. Igralci se bodo soočili z izgradnjo A.I. nadzornega imperija iz nič v tej distopični simulacijski igri, ki temelji na pripovedi, in se dogaja na prelomu tisočletja.
Opis igre
FACEMINER, postavljen v ozadje tehno-optimizma 90-ih, je eksperimentalna, narativna upravljalska simulacija, ki igralcu naloži, da zgradi imperij biometrične obdelave iz nič. Igralec mora upravljati nadgradnje strojne in programske opreme, skladiščno infrastrukturo in pokvarjene sheme za izravnavo ogljika, medtem ko oblikuje svoj imperij bioloških podatkov – vse to znotraj nabora starodobne programske opreme podjetja.
Zasnovana za ponazoritev mehanizmov zbiranja podatkov in ustvarjanja modela strojnega učenja, mora igralec v njej žonglirati z notranjo birokracijo in zunanjimi tržnimi silami, ko postane tajkun klasifikacije obrazov. FACEMINER potisne igralca v svet planetarnega upravljanja podatkov; pomanjkanje prostora za shranjevanje, zlomi strežnikov in globalna podnebna katastrofa predstavljajo različne načine, na katere se lahko igra konča na poti do nadvlade podatkov.