15.7 C
Ljubljana

Espiocracy govori o zgodovinskosti in entitetah v najnovejšem dnevniku razvijalcev

Objavljeno:

Hooded Horse z veseljem deli še en nov dnevnik razvijalca iz Ex Vivo Studios za Espiocracy, veliko strateško igro, posvečeno vohunjenju, obveščevalnim službam in hladni vojni. 36. razvojna posodobitev govori več o entitetah v igri, pa tudi razkriva ključno nastavitev svetovne generacije, povezano z zgodovino.

Espiocracy – napovednik

Celoten dnevnik lahko preberete na strani Steam. Razvijalec ‘Worldbuilding’ razkriva, kako igra razdeli ‘Svetovne entitete’ v dve ločeni kategoriji – fizične objekte in mentalne koncepte. Vse entitete imajo parametre, pripadajo hierarhičnim kategorijam, so dinamične, z njimi je mogoče manipulirati in lahko sodelujejo z drugimi stvarmi. Espiocracy bo imel tudi nastavitev ‘zgodovinskosti’ – s premikanjem drsnika med ena do deset se lahko igralci med nastavitvijo odločijo, kako zgodovinsko natančen je svet igre.

Deset je najvišja nastavitev in bo poustvarila svet iz leta 1946 skoraj natanko takšen, kot je bil v zgodovini (brez običajnih dodatkov za manjkajoče ali nepopolne zapise), kjer bo ocena ena povečala količino naključnosti, uporabljene za lokacije, datume, vrste in entitete igre. Priporočena nastavitev je 8/10, kar je dovolj za poustvaritev širokih potez iz leta 1946 brez dobro znanih posebnih podrobnosti.

Espiocracy naj bi izšla leta 2023 na osebnih računalnikih prek Steama.